Kirendeltség (kollégák bemutatása, nyitvatartás, elérhetőség)

Kirendeltség nyitvatartása:

Hétfő: 07:30-16:00

Kedd: 07:30-16:00

Szerda: 07:30-16:00

Csütörtök: 07:30-16:00

Péntek: 07:30-13:00


Kirendeltségi kollégák bemutatása:


Szabó Erika 

Kirendeltségvezető, pénzügyi vezető

Szabó Erika 2001. óta dolgozik pénzügyi területen Alsómocsolád Község Önkormányzatánál, később a Körjegyzőség, jelenleg a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal foglalkoztatásában.

A munkakör alapvető feladatai:

  • Gondoskodik a kirendeltség munkájának megszervezéséről, melynek során közvetlenül utasíthatja a Kirendeltség köztisztviselőit (1 fő pénzügyi ügyintéző, 1 fő igazgatási munkatárs). Meghatározza a feladatok végrehajtásának idejét, módját, ütemét.
  • Gazdálkodási és pénzügyi feladatok ellátása.
  • Személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.
  • Koordinálja és ellenőrzi a kirendeltségben folyó munkát.
  • Meghatározza a feladatok végrehajtásának idejét, módját, ütemét.
  • Gondoskodik Alsómocsolád Község Önkormányzata működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról.

A munkakör feladatainak részletezése

  1. Gazdálkodási és pénzügyi feladatok

 Alsómocsolád tekintetében (Önkormányzat és a 2 részben önálló intézménye esetében)

  • Gondoskodik a költségvetési koncepció összeállításáról.
  • Gondoskodik a költségvetési rendelettervezet elkészítéséről.
  • Gondoskodik a költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítéséről.
  • Gondoskodik a normatív költségvetési hozzájárulások elszámolásáról a zárszámadás keretében.
  • Gondoskodik az előző évi pénzmaradvány elszámolásáról.
  • Gondoskodik a központi költségvetés számára az előírt információk határidőben történő szolgáltatásáról.
  • Gondoskodik a képviselő-testület, valamint a szakmai szervek részére szükséges beszámolók, előterjesztések, javaslatok, információk elkészítéséről.
  • Elvégzi a könyvelési feladatokat Alsómocsolád Község Önkormányzata, a "Szín-Tér" Művelődési Ház és az Őszi Fény Idősek Otthona önállóan működő intézmények tekintetében.
  • Nyilvántartja a pótelőirányzatokat, elvégzi ezek könyvelését és előkészíti a költségvetési rendelet módosítását félévkor, háromnegyedévkor és évvégén.
  • Gondoskodik a számlák kiegyenlítéséről, elvégzi a kontírozási feladatokat.
  • Nyilvántartást vezet a szállítók követeléséről és az egyéb számlákról, valamint az ezekkel kapcsolatos kifizetésekről.
  • Teljesíti az adóbevallási és adatszolgáltatási feladatokat.
  • A pénzügyi-gazdálkodási feladatok ellátása tekintetében folyamatosan kapcsolatot tart a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóságával.
  • Figyelemmel kíséri az önkormányzat pénzügyi helyzetét és erről rendszeresen tájékoztatja a tisztségviselőket.

  1. Személyzeti és munkaügyi feladatok:

  • Elkészíti az alkalmazási okiratokat a közalkalmazottak és az intézményvezetők tekintetében (kinevezés, munkaszerződés, megbízási szerződés) és azok mellékleteit.
  • Döntés előkészítő tevékenységet végez a polgármester, a jegyző, a bizottság, a képviselőtestület részére személyzeti és munkaügyi kérdésekben.
  • Előkészíti az éves bérfejlesztést és elkészíti az átsorolásokat.
  • Elkészíti és írásba foglalja a munkaviszony megszüntetéseket.
  • Kezeli és naprakészen vezeti a közszolgálati alapnyilvántartást, eleget tesz az adatszolgáltatási kötelezettségnek.
  • Elkészíti a munkáltatói igazolásokat.
  • Elkészíti az KIRA bérszámfejtési rendszerrel végzett jelentéseket és továbbítja a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatósága felé.

  1. Vagyonkataszter vezetése:
  • Felfekteti az önkormányzat vagyonnyilvántartását, értékeli az ingatlanokat.
  • Átvezeti a vagyonállományban bekövetkezett változásokat.
  • Teljesíti a vagyonnyilvántartással kapcsolatos adatszolgáltatásokat.

  1. Egyéb feladatok:
  • A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában.
  • Ellenőrzi és érvényesíti az Alsómocsolád Község Önkormányzata és a részben önálló intézmények iratainak megfelelőségét a hatályos szabályzatoknak.
  • Feladata az Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében az ellenjegyzés, a pénztárak ellenőri feladatainak ellátása.
  • Ellátja még mindazokat a feladatokat, amelyekkel a jegyző és a polgármester megbízza.

Elérhetőségek:

Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.

Telefon: +36-72/451-748

Mobil: +36-30/560-9358

E-mail: vajda.erika@alsomocsolad.hu


Erb Flóriánné

Igazgatási előadó

Erb Flóriánné 2018. óta dolgozik a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal Alsómocsoládi Kirendeltségén.

A munkakör alapvető feladatai:

  • anyakönyvi ügyintézés
  • személyi adat- és lakcímnyilvántartás
  • iktatás, irattározás
  • igazgatási ügyintézés
  • önkormányzati ügyintézés
  • ügyfélszolgálati ügyintézés

A munkakör feladatainak részletezése

Anyakönyvi ügyintézés:

  • Vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet és ellátja az ezzel kapcsolatos feladatokat.
  • Teljesíti az utólagos bejegyzéseket.
  • Adatszolgáltatást végez az anyakönyvi eseményekről a Központi Statisztikai Hivatal, a Rendőrkapitányság és a Nyugdíjfolyósító szervek felé.
  • Az utólagos bejegyzések jegyzékét megküldi a Baranya Megyei Levéltárnak.
  • Az ügyfél kérelmére vagy hivatalból elvégzi az anyakönyvi kijavításokat.
  • Kiadja az anyakönyvi kivonatokat, az anyakönyvi másolatokat, valamint anyakönyvi értesítőt állít ki.
  • Teljesíti az anyakönyvi adatszolgáltatásokat az ASZA rendszerben és egyéb módon.
  • Vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvekhez kapcsolódó névmutatókat.
  • Átveszi és továbbítja a névváltozási kérelmeket.
  • Átveszi az állampolgársági kérelmeket és felterjeszti a Belügyminisztériumhoz.
  • Megszervezi és lebonyolítja az állampolgársági eskü és fogadalom letételét.
  • Gondoskodik a hazai anyakönyvezésről.
  • Elvégzi a házassági és névadási szertartásokat.

Személyi adat- és lakcímnyilvántartás:

  • Ellátja a lakcímbejelentéssel kapcsolatos feladatokat.
  • Nyilvántartja a személyi adatokban bekövetkezett változásokat és elvégzi az ezzel összefüggő adatszolgáltatást.
  • Nyilvántartja a népmozgalmi adatokat és teljesíti az adatszolgáltatást.
  • Kezeli a személyi nyilvántartó lapok aktív és passzív állományát.
  • Rögzíti a személyi adatokban bekövetkezett változásokat számítógépen.

Iktatás, irattározás:

  • Az Iratkezelési Szabályzat alapján ellátja az iktatással kapcsolatos valamennyi feladatot számítógépes program segítségével.
  • Csoportosítja, irattározásra előkészíti a dokumentumokat, gondoskodik az irattárba történő elhelyezésükről.

Igazgatási ügyintézés:

  • Végzi a hagyatéki leltározást és az ezzel összefüggő feladatokat Alsómocsoládra vonatkozóan.
  • Részt vesz a választási munkák előkészítésében és lebonyolításában.

Az alsómocsoládi önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok:

  • Részt vesz a Képviselő-testület munkaprogramjának, éves munkatervének összeállításában.
  • Ellátja a Képviselő-testület üléseinek összehívásával kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvezésével kapcsolatos feladatokat.
  • Elkészíti a testületi határozatok jegyzőkönyvi kivonatait és végrehajtás céljából eljuttatja az érintetteknek.
  • Gondoskodik az önkormányzati rendeletek kihirdetéséről és segítséget nyújt az érvényesülésükben.
  • Vezeti a Képviselő-testület működésével kapcsolatos nyilvántartásokat, feladat listát készít a képviselőtestület döntései, határozatai alapján
  • Nyomon követi a feladat lista teljesülését. lejárt határidejű ügyekről beszámol polgármesternek

Szociális ügyintézési feladatok Alsómocsolád községre vonatkozóan:

  • Intézi az átmeneti segélyezéssel kapcsolatos ügyeket.
  • Elkészíti a temetési segély, a köztemetés vonatkozó döntés határozatát.
  • Előkészíti az idős otthoni elhelyezéssel kapcsolatos ügyeket.
  • Megállapítja a rendszeres és rendkívüli gyermekvédelmi támogatásokat, elvégzi felülvizsgálatukat.
  • Megállapítja a gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultságot.
  • Környezettanulmányokat készít megkeresések alapján.
  • Vezeti a szociális nyilvántartásokat.
  • Részt vesz a testületi ülések, a szociális tárgyú döntések előkészítésében.

Ügyfélszolgálati feladatok:

  • Fogadja és tájékoztatja az ügyfeleket, átveszi a beadványokat.

  • Kapcsolatot tart a közintézményekkel, közreműködik a lakosság ilyen jellegű ügyeinek intézésében.

Munkáját a kirendeltségvezető közvetlen irányításával látja el. Ellátja még azokat a feladatokat, amelyekkel a polgármester, vagy a jegyző megbízza. A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában

Elérhetőségek:

Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.

Telefon: +36-72/451-748

Mobil: +36-30/411-5395

E-mail: erb.aniko@alsomocsolad.hu


Agócs Krisztina

Pénzügyi adminisztrátor

Agócs Krisztina 2018. óta dolgozik pénzügyi területen Alsómocsolád Község Önkormányzatánál, a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal foglalkoztatásában.

A munkakör alapvető feladatai:

  1. Gazdálkodási és pénzügyi feladatok:

 Alsómocsolád Község Önkormányzata és az  Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében

  • elvégzi a könyvelési feladatokat.
  • elvégzi a kontírozási feladatokat.
  • Nyilvántartást vezet a szállítók követeléséről és az egyéb számlákról, valamint az ezekkel kapcsolatos kifizetésekről.
  • Figyelemmel kíséri az önkormányzat pénzügyi helyzetét és erről rendszeresen tájékoztatja a tisztségviselőket.

  1. Személyzeti és munkaügyi feladatok:

Alsómocsolád Község Önkormányzata és az ”Őszi Fény” Idősek Otthona tekintetében

  • Elkészíti a KIRA bérszámfejtési rendszerrel végzett jelentéseket és továbbítja a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatósága felé.
  1. Adóügyi feladatok:

Alsómocsolád Község tekintetében

  1. Egyéb feladatok:
  •  Vezeti az általános számlanyilvántartást, rögzíti a számlákat a számítógépes utalási rendszerben.
  • A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában.
  • Ellátja még mind azokat a feladatokat, amelyekkel a jegyző a és a polgármester megbízza.

  1. Házipénztár kezelése:

Alsómocsolád Község Önkormányzata, ”Őszi Fény” Idősek Otthon, SZÍN-TÉR Művelődési Ház

Ellátja a pénztárosi teendőket a pénztárkezelési szabályzatban foglaltak alapján.

  • Feltölti a házipénztári állományt.
  • Bevételezi a különböző befizetéseket (gépi).
  • Gondoskodik a munkabérek, szociális juttatások havonkénti kifizetéséről.
  • Gondoskodik a temetési-, átmeneti-, bevonulási és egyéb segélyek, a tankönyvtámogatás, a mozgáskorlátozottak közlekedési támogatásának kifizetéséről.
  • Kiegyenlíti a készpénzfizetési számlákat.
  • Beszedi a közterület-használati díjakat (alkalmi, búcsúi stb.)
  • Ellátja az útiköltség elszámolásokkal kapcsolatos teendőket.
  • Kezeli és nyilvántartja a pénztárban lévő szigorú számadású nyomtatványokat.
  • Vezeti a pénztárkönyvet (gépi)
  • Ellátja az Őszi Fény Idősek otthona, az Alsómocsolád Község Önkormányzat, SZÍN-TÉR Művelődési Ház házipénztárának kezelésével kapcsolatos feladatokat.
  • A kimenő számlákat az Önkormányzat és az Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében elkészíti.
  • Feladatait a pénztárkezelési szabályzatban foglaltak alapján végzi.
  • Befizetés, illetve kifizetés esetén ellenőrzi a bevételi, illetve kiadási pénztárbizonylatokat, hogy azokat az utalványozásra, ellenjegyzésre jogosultak ellátták-e kézjegyükkel.
  • Kiadja a cafetéria és természetbeni utalványokat.

Elérhetőségek:

Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.

Telefon: +36-72/560-027

Mobil: +36-30/348-8612

e-mail: agocs.krisztina@alsomocsolad.hu