Kirendeltség (kollégák bemutatása, nyitvatartás, elérhetőség)
Kirendeltség nyitvatartása:
Hétfő: 07:30-16:00
Kedd: 07:30-16:00
Szerda: 07:30-16:00
Csütörtök: 07:30-16:00
Péntek: 07:30-13:00
Kirendeltségi kollégák bemutatása:
Szabó Erika
Kirendeltségvezető, pénzügyi vezető
Szabó Erika 2001. óta dolgozik pénzügyi területen Alsómocsolád Község Önkormányzatánál, később a Körjegyzőség, jelenleg a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal foglalkoztatásában.
A munkakör alapvető feladatai:
- Gondoskodik a kirendeltség munkájának megszervezéséről, melynek során közvetlenül utasíthatja a Kirendeltség köztisztviselőit (1 fő pénzügyi ügyintéző, 1 fő igazgatási munkatárs). Meghatározza a feladatok végrehajtásának idejét, módját, ütemét.
- Gazdálkodási és pénzügyi feladatok ellátása.
- Személyzeti és munkaügyi feladatok ellátása.
- Koordinálja és ellenőrzi a kirendeltségben folyó munkát.
- Meghatározza a feladatok végrehajtásának idejét, módját, ütemét.
- Gondoskodik Alsómocsolád Község Önkormányzata működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról.
A munkakör feladatainak részletezése
- Gazdálkodási és pénzügyi feladatok
Alsómocsolád tekintetében (Önkormányzat és a 2 részben önálló intézménye esetében)
- Gondoskodik a költségvetési koncepció összeállításáról.
- Gondoskodik a költségvetési rendelettervezet elkészítéséről.
- Gondoskodik a költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítéséről.
- Gondoskodik a normatív költségvetési hozzájárulások elszámolásáról a zárszámadás keretében.
- Gondoskodik az előző évi pénzmaradvány elszámolásáról.
- Gondoskodik a központi költségvetés számára az előírt információk határidőben történő szolgáltatásáról.
- Gondoskodik a képviselő-testület, valamint a szakmai szervek részére szükséges beszámolók, előterjesztések, javaslatok, információk elkészítéséről.
- Elvégzi a könyvelési feladatokat Alsómocsolád Község Önkormányzata, a "Szín-Tér" Művelődési Ház és az Őszi Fény Idősek Otthona önállóan működő intézmények tekintetében.
- Nyilvántartja a pótelőirányzatokat, elvégzi ezek könyvelését és előkészíti a költségvetési rendelet módosítását félévkor, háromnegyedévkor és évvégén.
- Gondoskodik a számlák kiegyenlítéséről, elvégzi a kontírozási feladatokat.
- Nyilvántartást vezet a szállítók követeléséről és az egyéb számlákról, valamint az ezekkel kapcsolatos kifizetésekről.
- Teljesíti az adóbevallási és adatszolgáltatási feladatokat.
- A pénzügyi-gazdálkodási feladatok ellátása tekintetében folyamatosan kapcsolatot tart a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóságával.
- Figyelemmel kíséri az önkormányzat pénzügyi helyzetét és erről rendszeresen tájékoztatja a tisztségviselőket.
- Személyzeti és munkaügyi feladatok:
- Elkészíti az alkalmazási okiratokat a közalkalmazottak és az intézményvezetők tekintetében (kinevezés, munkaszerződés, megbízási szerződés) és azok mellékleteit.
- Döntés előkészítő tevékenységet végez a polgármester, a jegyző, a bizottság, a képviselőtestület részére személyzeti és munkaügyi kérdésekben.
- Előkészíti az éves bérfejlesztést és elkészíti az átsorolásokat.
- Elkészíti és írásba foglalja a munkaviszony megszüntetéseket.
- Kezeli és naprakészen vezeti a közszolgálati alapnyilvántartást, eleget tesz az adatszolgáltatási kötelezettségnek.
- Elkészíti a munkáltatói igazolásokat.
- Elkészíti az KIRA bérszámfejtési rendszerrel végzett jelentéseket és továbbítja a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatósága felé.
- Vagyonkataszter vezetése:
- Felfekteti az önkormányzat vagyonnyilvántartását, értékeli az ingatlanokat.
- Átvezeti a vagyonállományban bekövetkezett változásokat.
- Teljesíti a vagyonnyilvántartással kapcsolatos adatszolgáltatásokat.
- Egyéb feladatok:
- A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában.
- Ellenőrzi és érvényesíti az Alsómocsolád Község Önkormányzata és a részben önálló intézmények iratainak megfelelőségét a hatályos szabályzatoknak.
- Feladata az Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében az ellenjegyzés, a pénztárak ellenőri feladatainak ellátása.
- Ellátja még mindazokat a feladatokat, amelyekkel a jegyző és a polgármester megbízza.
Elérhetőségek:
Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.
Telefon: +36-72/451-748
Mobil: +36-30/560-9358
E-mail: vajda.erika@alsomocsolad.hu
Erb Flóriánné
Igazgatási előadó
Erb Flóriánné 2018. óta dolgozik a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal Alsómocsoládi Kirendeltségén.
A munkakör alapvető feladatai:
- anyakönyvi ügyintézés
- személyi adat- és lakcímnyilvántartás
- iktatás, irattározás
- igazgatási ügyintézés
- önkormányzati ügyintézés
- ügyfélszolgálati ügyintézés
A munkakör feladatainak részletezése
Anyakönyvi ügyintézés:
- Vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvet és ellátja az ezzel kapcsolatos feladatokat.
- Teljesíti az utólagos bejegyzéseket.
- Adatszolgáltatást végez az anyakönyvi eseményekről a Központi Statisztikai Hivatal, a Rendőrkapitányság és a Nyugdíjfolyósító szervek felé.
- Az utólagos bejegyzések jegyzékét megküldi a Baranya Megyei Levéltárnak.
- Az ügyfél kérelmére vagy hivatalból elvégzi az anyakönyvi kijavításokat.
- Kiadja az anyakönyvi kivonatokat, az anyakönyvi másolatokat, valamint anyakönyvi értesítőt állít ki.
- Teljesíti az anyakönyvi adatszolgáltatásokat az ASZA rendszerben és egyéb módon.
- Vezeti a születési, a házassági és a halotti anyakönyvekhez kapcsolódó névmutatókat.
- Átveszi és továbbítja a névváltozási kérelmeket.
- Átveszi az állampolgársági kérelmeket és felterjeszti a Belügyminisztériumhoz.
- Megszervezi és lebonyolítja az állampolgársági eskü és fogadalom letételét.
- Gondoskodik a hazai anyakönyvezésről.
- Elvégzi a házassági és névadási szertartásokat.
Személyi adat- és lakcímnyilvántartás:
- Ellátja a lakcímbejelentéssel kapcsolatos feladatokat.
- Nyilvántartja a személyi adatokban bekövetkezett változásokat és elvégzi az ezzel összefüggő adatszolgáltatást.
- Nyilvántartja a népmozgalmi adatokat és teljesíti az adatszolgáltatást.
- Kezeli a személyi nyilvántartó lapok aktív és passzív állományát.
- Rögzíti a személyi adatokban bekövetkezett változásokat számítógépen.
Iktatás, irattározás:
- Az Iratkezelési Szabályzat alapján ellátja az iktatással kapcsolatos valamennyi feladatot számítógépes program segítségével.
- Csoportosítja, irattározásra előkészíti a dokumentumokat, gondoskodik az irattárba történő elhelyezésükről.
Igazgatási ügyintézés:
- Végzi a hagyatéki leltározást és az ezzel összefüggő feladatokat Alsómocsoládra vonatkozóan.
- Részt vesz a választási munkák előkészítésében és lebonyolításában.
Az alsómocsoládi önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok:
- Részt vesz a Képviselő-testület munkaprogramjának, éves munkatervének összeállításában.
- Ellátja a Képviselő-testület üléseinek összehívásával kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvezésével kapcsolatos feladatokat.
- Elkészíti a testületi határozatok jegyzőkönyvi kivonatait és végrehajtás céljából eljuttatja az érintetteknek.
- Gondoskodik az önkormányzati rendeletek kihirdetéséről és segítséget nyújt az érvényesülésükben.
- Vezeti a Képviselő-testület működésével kapcsolatos nyilvántartásokat, feladat listát készít a képviselőtestület döntései, határozatai alapján
- Nyomon követi a feladat lista teljesülését. lejárt határidejű ügyekről beszámol polgármesternek
Szociális ügyintézési feladatok Alsómocsolád községre vonatkozóan:
- Intézi az átmeneti segélyezéssel kapcsolatos ügyeket.
- Elkészíti a temetési segély, a köztemetés vonatkozó döntés határozatát.
- Előkészíti az idős otthoni elhelyezéssel kapcsolatos ügyeket.
- Megállapítja a rendszeres és rendkívüli gyermekvédelmi támogatásokat, elvégzi felülvizsgálatukat.
- Megállapítja a gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultságot.
- Környezettanulmányokat készít megkeresések alapján.
- Vezeti a szociális nyilvántartásokat.
- Részt vesz a testületi ülések, a szociális tárgyú döntések előkészítésében.
Ügyfélszolgálati feladatok:
- Fogadja és tájékoztatja az ügyfeleket, átveszi a beadványokat.
- Kapcsolatot tart a közintézményekkel, közreműködik a lakosság ilyen jellegű ügyeinek intézésében.
Munkáját a kirendeltségvezető közvetlen irányításával látja el. Ellátja még azokat a feladatokat, amelyekkel a polgármester, vagy a jegyző megbízza. A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában
Elérhetőségek:
Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.
Telefon: +36-72/451-748
Mobil: +36-30/411-5395
E-mail: erb.aniko@alsomocsolad.hu
Agócs Krisztina
Pénzügyi adminisztrátor
Agócs Krisztina 2018. óta dolgozik pénzügyi területen Alsómocsolád Község Önkormányzatánál, a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal foglalkoztatásában.
A munkakör alapvető feladatai:
- Gazdálkodási és pénzügyi feladatok:
Alsómocsolád Község Önkormányzata és az Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében
- elvégzi a könyvelési feladatokat.
- elvégzi a kontírozási feladatokat.
- Nyilvántartást vezet a szállítók követeléséről és az egyéb számlákról, valamint az ezekkel kapcsolatos kifizetésekről.
- Figyelemmel kíséri az önkormányzat pénzügyi helyzetét és erről rendszeresen tájékoztatja a tisztségviselőket.
- Személyzeti és munkaügyi feladatok:
Alsómocsolád Község Önkormányzata és az ”Őszi Fény” Idősek Otthona tekintetében
- Elkészíti a KIRA bérszámfejtési rendszerrel végzett jelentéseket és továbbítja a Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatósága felé.
- Adóügyi feladatok:
Alsómocsolád Község tekintetében
- Egyéb feladatok:
- Vezeti az általános számlanyilvántartást, rögzíti a számlákat a számítógépes utalási rendszerben.
- A jegyző megbízása alapján részt vesz a választások lebonyolításában.
- Ellátja még mind azokat a feladatokat, amelyekkel a jegyző a és a polgármester megbízza.
- Házipénztár kezelése:
Alsómocsolád Község Önkormányzata, ”Őszi Fény” Idősek Otthon, SZÍN-TÉR Művelődési Ház
Ellátja a pénztárosi teendőket a pénztárkezelési szabályzatban foglaltak alapján.
- Feltölti a házipénztári állományt.
- Bevételezi a különböző befizetéseket (gépi).
- Gondoskodik a munkabérek, szociális juttatások havonkénti kifizetéséről.
- Gondoskodik a temetési-, átmeneti-, bevonulási és egyéb segélyek, a tankönyvtámogatás, a mozgáskorlátozottak közlekedési támogatásának kifizetéséről.
- Kiegyenlíti a készpénzfizetési számlákat.
- Beszedi a közterület-használati díjakat (alkalmi, búcsúi stb.)
- Ellátja az útiköltség elszámolásokkal kapcsolatos teendőket.
- Kezeli és nyilvántartja a pénztárban lévő szigorú számadású nyomtatványokat.
- Vezeti a pénztárkönyvet (gépi)
- Ellátja az Őszi Fény Idősek otthona, az Alsómocsolád Község Önkormányzat, SZÍN-TÉR Művelődési Ház házipénztárának kezelésével kapcsolatos feladatokat.
- A kimenő számlákat az Önkormányzat és az Őszi Fény Idősek Otthona tekintetében elkészíti.
- Feladatait a pénztárkezelési szabályzatban foglaltak alapján végzi.
- Befizetés, illetve kifizetés esetén ellenőrzi a bevételi, illetve kiadási pénztárbizonylatokat, hogy azokat az utalványozásra, ellenjegyzésre jogosultak ellátták-e kézjegyükkel.
- Kiadja a cafetéria és természetbeni utalványokat.
Elérhetőségek:
Mágocsi KÖH Alsómocsoládi Kirendeltsége, 7345 Alsómocsolád, Rákóczi u. 21.
Telefon: +36-72/560-027
Mobil: +36-30/348-8612
e-mail: agocs.krisztina@alsomocsolad.hu